Tuesday 21 February 2012

PREMIUM BEAUTIFUL SOUTHERN REGION TOP AGENT

Salam untuk semua!

Ini merupakan satu entry khas yang Nisa dedikasikan istimewa buat rakan kongsi Nisa yang baru (sebenarnya tak baru sangat) dari Melaka. Jeng...jeng..jeng....hehehe

Kepada semua orang-orang kampung, I introduce you MAZLINA BT RAMLI. Atau mesra dipanggil MALIN!

MALIN yang comel!


Malin bagi Nisa merupakan agen Premium Beautiful yang bagaikan harimau! Aauuuummmm!!!! Kenapa harimau? Malin seorang agen yang sangat energetic, bersemangat, positif, lincah dan yang penting berdikari. Malin seolah-olah memang dilahirkan untuk berkecimpung dalam erniagaan korset Premium Beautiful! 

Malin juga seorang yang cepat belajar. She is a fast learner. Analoginya, Nisa baru sahaja mengajar cara tambah dan tolak, tapi Malin sudah menguasai cara bahagi dan darab! Bulan kedua beliau menyertai team Premium Beautiful Nisa, hampir separuh korsetnya telah di booking. Wow! Amazing kan? 

Malin is a working mother. Walaupun buat business ni seara part-time, tapi Malin sangat bersungguh-sungguh.

Untuk orang-orang Melaka atau selatan Semenanjung yang nak tau lebih lagi tentnag Premium Beautiful, boleh la singgah di blog Malin. Anda juga boleh berkenalan dengan Malin di Facebook Malin

Anda boleh call/sms/email Malin untuk tahu lebih lanjut tentang Premium Beautiful atau nak tahu lebih lagi tentnag perniagaan korset Premium Beautiful ni! Jangan segan...Malin ni seorang yang happu go lucky. Gila-gila ok! Boleh buat anda ketawa hingga nak pecah perut!

PREMIUM BEAUTIFUL Southern Region Top Agent
So, anda semua jangan lupa ye untuk menemui wanita berwajah cantik ini dan berkingsi impian anda dengan beliau!

Love,
NISA

e-mail: neesa5686@gmail.com
tel: 013-9270276

0 comments:

Post a Comment